جی بی GOT7 به جوانان نیازمند کمک میکنه و به عنوان عضو جدید کلوپ گرین نوبل معرفی شد.... 


-با کمک مالی اخیر، جی بی GOT7 به کلوپ Green Noble ملحق شد!

-اخیرا، JAY B صد میلیون وون (تقریباً 84940 دلار) به ChildFund Korea برای کمک به کودکان محروم اهدا کرد. جی بی برای اولین بار سال 2018 زمانی که به عنوان سفیر برای سومین مسابقه Thank You Letter اونها منصوب شد، کار با ChildFund کره رو شروع کرد. از اون به بعد، این ستاره مدام به این سازمان کمک مالی میکنه و حمایتش رو نشون میده.

-امسال، بعد از ملحق شدن به H1GHR Music، جی بی سود حاصل از مرچ های عکاسیش و همچنین پروژه Def خودشو اهدا کرد. کمک مالی اون صرف کمک به جوون های قربانی سوء استفاده و جوون هایی با خانواده های نیازمند میشه.

-7 دسامبر، این سازمان اعلام کرد که مجموع کمک‌های مالی جی بی از 100 میلیون وون فراتر رفته و اونو به عضویت باشگاه گرین نوبل ChildFund Korea دراورده. کلوپ گرین نوبل متشکل از افرادیه که حداقل 100 میلیون وون کمک مالی کردن و شامل سلبریتی های دیگه‌ای مثل Changmin از TVXQ و J-Hope از BTS و Kim Yoo Jung هستش. اوایل سال جاری Chungha و زوج Kim So Yeon و Lee Sang Woo و Jimin از BTS هم به عضویت دراومدن.

-جی بی به اشتراک گذاشت:«با جمع کردن تموم عشق از فن هام، تونستم همچنین کمک مالی بزرگی کنم. از اونجایی که تنهایی کمک مالی نمیکنم بلکه با فن هام به این کمک مالی ملحق میشم، این خیلی معنادارتره.»

-لی جی هون، رئیس ChildFund کره، گفت: کمک های مالی سلبریتی ها تأثیر مثبتی بر جامعه هم داره. ما می خوایم از JAY B تشکر کنیم، که ارتباط عمیقی با سازمان داره، برای عملی کردن عشقش به این بچه ها.



منبع: kpop-land3.blog.ir